Inlägg: 2317063
Svarskommentarer
Sv: Slutspelet 2022
Huge: Det är inte något du bestämmer. Man kan vara genuint hockeyintresserad utan att bry sig om hur det går i kvalspelet.
+ 6
Sv: Slutspelet 2022
Huge: Jag är hyggligt intresserad av hockey men att se norrköping lira basket är rätt kul...i jämförelse med vissa hockeymatcher...
Sv: Slutspelet 2022
Huge: Just nu skiter jag i andra lag även om jag är intresserad av hockey. Det tar tid att smälta en förlust, i alla fall för min del är så.
+ 4
Det är bara dom som inte är intresserade av nån annan hockey än det egna lagets som inte har nåt hockeyliv..