Inlägg: 2320117
Sv: Slutspelet 2022
lapad: Jag säger ju att jag tycker det är en patetisk utvisning då han dels filmar/förstärker, och jag tycker att Björks tilltag inte leder till det som händer med Örebro-spelaren. MEN som sagt, går vi rakt av vad som står i regelboken så är det tyvärr en tvåa. Men jag tycker samtidigt att nivån borde vara högre än detta.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Slutspelet 2022
"Drömnyförvärvet" som Sportbladet (Aftonbladet) skriver om: Är det en skadedrabbad Kinnvall, som gjort någon okej säsong under karriären eller är det en till åren kommen Lindbäck som de syftar på?
+ 1