Inlägg: 2323047
Svarskommentarer
Sv: Slutspelet 2022
Peja:
Brynäs defensiva trap är väl inte klockren för vare sig Eklind eller Olesen... med ny offensivt balanserad trupp och spel blir Eklind och Olesen mer nyttiga/framgångsrika?
Brynäs defensiva trap är väl inte klockren för vare sig Eklind eller Olesen... med ny offensivt balanserad trupp och spel blir Eklind och Olesen mer nyttiga/framgångsrika?
Sv: Slutspelet 2022
Peja:
Zetterberg i fel roll?
Hade han fallit ut som toppspelare för ett pp i shl hade han väl fått speltiden. Och håller han inte som spets i 5 mot 5 så är det väl bäst att han gör ett omtag i VIK, bygg upp självförtroende på nytt och hoppas få en ny chans i ett shl-lag.
Han var en chansvärvning som slog fel och blev en del av tränarcirkusen och dyra lönekostnader som följd.
Har inte Hedberg och Olesen används rätt?
Hedberg har drällt med pucken på blå i PP och gått i 2dra backpar och Olesen har gått i pp och med spelare som Rödin och scott i 5 mot 5 - lyckas man inte bättre då så var det chansvärvningar som slog fel SOM SPETS! OIK hade tur att få russinen..
Zetterberg i fel roll?
Hade han fallit ut som toppspelare för ett pp i shl hade han väl fått speltiden. Och håller han inte som spets i 5 mot 5 så är det väl bäst att han gör ett omtag i VIK, bygg upp självförtroende på nytt och hoppas få en ny chans i ett shl-lag.
Han var en chansvärvning som slog fel och blev en del av tränarcirkusen och dyra lönekostnader som följd.
Har inte Hedberg och Olesen används rätt?
Hedberg har drällt med pucken på blå i PP och gått i 2dra backpar och Olesen har gått i pp och med spelare som Rödin och scott i 5 mot 5 - lyckas man inte bättre då så var det chansvärvningar som slog fel SOM SPETS! OIK hade tur att få russinen..
+ 1
Om man värvar en rollspelare som Zetterberg och inte spelar honom i rätt roll, så kan man lika gärna lotta ut ett SHL-kontrakt i Allsvenskan och värva spelaren som vinner lotteriet, denne hade antagligen haft lika stor chans att lyckas i SHL som Zetterberg i fel roll.