Inlägg: 2326466
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Samtidigt ska de inte kunna komma 2 mot 1 så där enkelt. Den där timeouten borde kommit långt innan. Det har sett extremt skakigt ut från sekund ett.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Kört... Pinsam kollaps. Men man tycker ärligt synd om tjejerna. Den här guldchansen kanske inte återkommer. Vet inte men antar att några av toppspelarna försvinner efter säsongen?