Inlägg: 2326524
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Dålig coachning när det gäller den mentala. Många har skitit på sig när dom såg så måna på läktarna
+ 1
Sv: A proposito de nada
Nu ser de ju inte så lysande ut. Tror inte tjejerna orkar med en forcering å gör 3 mål
+ 1
Sv: A proposito de nada
Otroligt orättvist, men oj vad det skiljer mellan Jonsson och Grahn. Grahn är en vägg, Jonsson är inte i närheten tyvärr
+ 5