Inlägg: 2326587
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Danne66: Om damerna får chansen att spela på hemmaplan för guldet igen är det nog bäst om det inte släpps några biljetter till den matchen. Det var nog nya brallor på samtliga brynäsdamer efter första periodpausen.
Pax inte ta tvätten…
Pax inte ta tvätten…
+ 2
Sv: A proposito de nada
Danne66: Jaha. Händer alla lag. Vet inte om statistiken visar att vi förlorar ofta på det sättet. Tror det bara är en känsla du har. Inget mer än så
+ 1