Inlägg: 2326690
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Men hallå. Vad är det du sitter och säger? Vilka var galningarna som försökte komma med i styrelsen? Låter surrealistiskt för en utomstående. Ge oss detaljer…!! Name names så inte oskyldiga blir utpekade av sådana här svepande anklagelser. Är det Engwall som du menar är en galning? Eller någon annan?
+ 1
Sv: A proposito de nada
Peja:
Ja, onekligen mycket positiva vibbar jämfört med för ett år sen... blir en spännande silly och så längtar vi lite till september!
Ja, onekligen mycket positiva vibbar jämfört med för ett år sen... blir en spännande silly och så längtar vi lite till september!
Sv: A proposito de nada
Nån skrev tidigare ikväll att Stalder sticker, vet ej om det stämmer. Bouveng ska tydligen i alla fall lämna såman befarar att damlaget viker i status till nästa säsong, Detta året var nog den stora chansen till ett SM-guld.
För ett år sedan omgavs föreningen av våldtäksanklagelser och galningar försökte komma med i styrelsen, nu är det damhockey-publikrekord och en stabil styrelse. Så man gör framsteg på de fronterna.
Förhoppningsvis blir det J18-guld som sätter punkt på säsongen.