Inlägg: 2326704
Sv: A proposito de nada
Peja: Men hon har ju varit bäst i laget totalt sett över säsongen. Kommer lämna ett tomrum ju.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
ellis:
Jo,. Men förstår henne.
Hon måste (tyvärr) vara förnuftig och tänka på livet utanför hockeyn, eftersom hon inte kan leva på det.
Åker hon och utbildar sig... Våran förlust, men helt rätt val av henne om hon får chansen...
Jo,. Men förstår henne.
Hon måste (tyvärr) vara förnuftig och tänka på livet utanför hockeyn, eftersom hon inte kan leva på det.
Åker hon och utbildar sig... Våran förlust, men helt rätt val av henne om hon får chansen...
+ 3