Inlägg: 2326706
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
ellis: Alltid lika härligt att ta del av den positiva stämning som du sprider omkring dig!
+ 1
Sv: A proposito de nada
ellis: Nej, men du skrev om "viker i status" och det tvivlar jag på. Damhockeyns status brukar ofta kritiseras med hänvisning till publiksiffrorna, då måste man ju också se den här typen av publiksiffror som statushöjande. Tycker inte hon har varit bäst i laget heller? För inte så länge sen påstod insatta här inne att det var ren skandal att Stalder inte vann priset som ligans bäste?
+ 1