Inlägg: 2326997
Sv: A proposito de nada
Timashov Ölund Eklind uttagen till Tre kronor för någon turnering i Norge. Inte Rödin, kan det vara så att han har skavanker?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{7981}:
Själin, Åman och Lang är uttagna i Leksand också, tror kanske man väljer att prova lite nya namn, Rödin har väl spelat i Tre Kronor förut? Dock är Anton så pass bra att han borde få va med
Själin, Åman och Lang är uttagna i Leksand också, tror kanske man väljer att prova lite nya namn, Rödin har väl spelat i Tre Kronor förut? Dock är Anton så pass bra att han borde få va med
+ 3