Inlägg: 2327006
Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Är nog som du säger. Långt ifrån de bästa tillgängliga spelarna som tas ut. Intressant att testa nya namn helt enkelt.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta:
Själin har gjort sig förtjänt av en plats i Tre Kronor, han har haft sin bästa säsong någonsin denna säsong, Caito har nog varit en väldigt bra förebild för honom tror jag
Själin har gjort sig förtjänt av en plats i Tre Kronor, han har haft sin bästa säsong någonsin denna säsong, Caito har nog varit en väldigt bra förebild för honom tror jag