Inlägg: 2328233
Sv: A proposito de nada
Auchinleck:På tal om slutspel, ännu inget från ”Brynäs kan bättre rörelsen” idag heller! Gällde detta bara inför och under årsmötet plus ytterligare 100-dagar? Är bränslet slut? Känns inte som att de är så på, det händer ju ingenting, är det sommarlov i SHL organisationen😴
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tgl:
De jobbas väl på i det tysta får man anta. JAEG behöver leverera, det väntar alla på. Det kommer info i takt med att ligorna spelar klart?
De jobbas väl på i det tysta får man anta. JAEG behöver leverera, det väntar alla på. Det kommer info i takt med att ligorna spelar klart?
Sv: A proposito de nada
Tgl: just att ”Brynäs kan bättre rörelsen” gick till val-anfall på tidigare lednings bristande kommunikation så håller jag med dig! Ffa Map svedmans ovilja att kommunicera målet för tex SHL
Men sen så hur mycket det än drar i nyfikenhetsnärven på oss alla så måste vi ha ”lite” överseende med att inte lagbygget är klart än eller att man tagit beslut om tidigare spelare!
Men sen så hur mycket det än drar i nyfikenhetsnärven på oss alla så måste vi ha ”lite” överseende med att inte lagbygget är klart än eller att man tagit beslut om tidigare spelare!
+ 1