Inlägg: 2329735
Sv: A proposito de nada
Peja: har ledningen ens koll på att J18 var i final? Vad jag hört minglade DIFs sportchef runt rätt bra bland alla scouter men våra två lyste med sin frånvaro. Ger f.ö bra signaler till grabbarna
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Spajderman: Alcén var ju på plats under tv-pucken vilket tydligen är väldigt ovanligt bland sportchefer i SHL
+ 3