Inlägg: 2329829
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Vad är det du inte gillar med IKO? Tycker dom gjort typ allt rätt sen de klev upp. Är det för att dom inte är en räddningsplanka för oss?
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jugge: Nä sånt struntar jag i. Vi ska vara ett tillräckligt bra SHL-lag för att slippa förlita oss på andra lag.
Jag gillar bara inte laget. Har aldrig gjort. Svårt att förklara varför. Bara så jag känner. Måste det finnas någon rationell förklaring?
Jag gillar bara inte laget. Har aldrig gjort. Svårt att förklara varför. Bara så jag känner. Måste det finnas någon rationell förklaring?
+ 1