Inlägg: 2330257
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jugge: Eller så är det alla soffbedömare härinne som pga att man rökt på och i sina rökdimmor har fått för sig att man är bättre på att bedöma Björk än vad Columbus och deras scouter är.
Med NHL:s mindre rinkar behöver skridskoåkningen hos en placeringssäker och mer defensiv back inte betyda lika mkt som i SHL.
Heller inte spikat var han kommer att få spela, mest troligt är väl isf att han får börja i farmarlaget.
Med NHL:s mindre rinkar behöver skridskoåkningen hos en placeringssäker och mer defensiv back inte betyda lika mkt som i SHL.
Heller inte spikat var han kommer att få spela, mest troligt är väl isf att han får börja i farmarlaget.
Måste bara säga ett par ord om ryktet gällande Björk och Columbus. Man undrar ju om dom rökt på något eller om det är ett sent aprilskämt… Bom Bom kanske fortfarande har Björks prestation i kvalet på näthinnan? Visst var Björk bra där men HV var ju totalt klappkassa.. Björks stora akilleshäl är skridskoåkningen och han kommer se ut som ett rundningsmärke när McDavid och andra snabbskrinnare kommer farande. Vet inte hur många här inne som följer NHL, men det är en brutal skillnad mot SHL i tempo. Tar vi bort skridskoåkningen så tror jag inte han skulle göra bort sig som 7:e/8:e back..