Inlägg: 2330307
Sv: A proposito de nada
Tgl: Ja de vore väl dumma i huvudet annars. Däremot är det Kapla själv, inte Rögle eller Skellefteå, som bekräftat övergången.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{9382}: Tack Axelson, Du har helt rätt, Kapla som ”avslöjat”. Men jag trodde inte någon fick avslöja nå’t innan det passerat någon månad efter det att man slutat spela, typ som Brynäs gör.
Man blir liksom bränd då eller utvisad, ja Du fattar, fattar jag ju….
Man blir liksom bränd då eller utvisad, ja Du fattar, fattar jag ju….
Sv: A proposito de nada
Kanske inte så intressant match men vill man se brynässpelare i samma kedja så slå på kanal 10 kl20:00
+ 2