Inlägg: 2330575
Sv: A proposito de nada
Chanzone: Brynäs är som en vinsamlare desto bättre vin, ju längre man väntar på nyförvärv desto bättre nyförvärv. OM man inte väntar för länge, då kan vinet bli ”platt” och intetsägande. Det har ju absolut inget med Tom Wandell att göra
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tgl: Ja man får ju hoppas på det första då. Själv tror jag att vi ligger rätt långt ner i näringskedjan tyvärr. Lägg till en orutinerad sportchef på det så känns det ganska marigt.