Inlägg: 2330629
Sv: A proposito de nada
Huge: Tycker inte alls det är konstigt med intresse för Björk. Han har växt hela säsongen. I övrigt raljerar du i vanlig ordning. Å Mannberg trampar vatten i MooDoo. Totalt uddlös.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Danne66:
Kollar lite på allsvenskan.
Löven hade en puck med kanske 8 min kvar som dansade på mållinjen.
OM tiden gått utan avblåsning till matchslut, och man då granskade och upptäckte att det var mål. Då skulle modo fått 8 nya minuter att jaga ikapp?
Kollar lite på allsvenskan.
Löven hade en puck med kanske 8 min kvar som dansade på mållinjen.
OM tiden gått utan avblåsning till matchslut, och man då granskade och upptäckte att det var mål. Då skulle modo fått 8 nya minuter att jaga ikapp?