Inlägg: 2330909
Sv: A proposito de nada
Lemp: Om jag får välja så behåller vi VV och värvar en andra målvakt med utvecklingspotential. Blir billigare lösning och alla vet vad VV kan.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
lapad: Rent generellt instämmer jag att det är så man bör bygga målvaktspar. Men nästa säsong blir väldigt unik, det svåra blir om Lindbäck vill hemåt och/eller Jonas Johansson. Finns så många andra bra finska och svenska namn tillgängliga också.