Inlägg: 2331464
Sv: A proposito de nada
mk: Ruohomaa är för dålig för att vara vår nya förstacenter i mitt tycke. Vi behöver något bättre för att ta nästa steg
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Han gick ju bra i leksand innan Hrivik kom dit.
Jag vill sas chansa på en kille som kommer från säg KHL säg svensk "som va bra när han va i Sverige sist" eller som inte har levererat poäng under flera år.
Där är Rouhoma mer garanti tycker jag. Värvad av leksand för att vara deras första, levererar till MH kommer och blir då nerputtad. Kan styra PP bra oxå.
Men vi kan tycka olika😀
Jag vill sas chansa på en kille som kommer från säg KHL säg svensk "som va bra när han va i Sverige sist" eller som inte har levererat poäng under flera år.
Där är Rouhoma mer garanti tycker jag. Värvad av leksand för att vara deras första, levererar till MH kommer och blir då nerputtad. Kan styra PP bra oxå.
Men vi kan tycka olika😀
+ 2