Inlägg: 2331563
Sv: A proposito de nada
Sitter och tittar lite på Luleå-Frölunda. H-e vad bra Lepistö är! Drömmer om en liknande back till Brynäs..
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Skönt att det sker lite förändringar på backsidan åtminstone. Framförallt i Genoway och Berglund försvinner två tunga löner där vi borde få uttrymme att kunna värva något riktigt bra istället.
+ 9