Inlägg: 2331622
Sv: A proposito de nada
Lemp: Jag antar att man ej kommer välja att spela Johannesson och Hedberg tillsammans? Som du säger så behöver Johannesson men även Hedberg något rejälare bredvid sig!
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Du har nog rätt. Kan tänka mig att man kör Bertil-Kinnvall och sedan fördelar Hedberg och Johannesson med varsin spetsback. Känns spontant väldigt bra beroende på vilka man får in.
+ 3