Inlägg: 2331806
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Alcén sa att det fanns kontrakt skrivna men att dessa inte kunde offentliggöras ännu då lagen fortfarande spelar. Naturligtvis så gäller det väl såväl Kinvall som Johannesson men nog hoppades jag på Johan Larsson när jag hörde det med.
Sen hoppas jag att spelare som Järnkrok, Silfverberg och Lindblom snart tröttnar på att vara rollspelare i NHL.
Det är önsketänkande men där finns starka Brynäshjärtan åtminstone.
Sen hoppas jag att spelare som Järnkrok, Silfverberg och Lindblom snart tröttnar på att vara rollspelare i NHL.
Det är önsketänkande men där finns starka Brynäshjärtan åtminstone.
+ 15
Sv: A proposito de nada
Det var inte min mening att dra förhastade slutsatser, gällande de spelare med utgående kontrakt som ännu ej har redovisats att få lämna klubben.
Då inget är officiellt ännu.
Då inget är officiellt ännu.
+ 1
Sen vill jag inte på något sätt förringa spelarnas insatser som får lämna Brynäs.
Utan snarare hylla och tacka dessa för att de valt att spela i den finaste föreningen.
Önskar alla spelare lycka till i sina fortsatta karriärer.