Inlägg: 2333425
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Det säger väl sig själv att två väldigt starka målvakter oftast är dyra eller? Eller ska vi låtsas som att det generellt inte är fallet?
Låg nivå på det andra stycket, har jag sagt att det är målvakter som Andrén vi ska värva? Kan avslöja att svaret är nej. Finns det bara två nivåer av målvakter enligt dig? Väldigt starka målvakter och VA-klass?
Låg nivå på det andra stycket, har jag sagt att det är målvakter som Andrén vi ska värva? Kan avslöja att svaret är nej. Finns det bara två nivåer av målvakter enligt dig? Väldigt starka målvakter och VA-klass?
+ 4
Men jag vet inte, tex Viktor Andren är väl typ gratis nu i sammanhanget och slipat till siffrorna i HA så du kanske tycker att ta tillbaka honom, så vi har pengar till annat, vore ett klokt exempel?