Inlägg: 2334262
Sv: A proposito de nada
Peja: Nordström hamnar nog säkerligen hos Färjestad och Stenqvist i Rögle. Båda är lag som är mer attraktiva än oss. Tror vi kommer få det svårt på den svenska marknaden tyvärr, vi får sikta in oss på de utländska spelarna.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lemp:
Undrar var Anton Lindholm hamnar, han är eftertraktad av många SHL klubbar. Tror ni Brynäs har kontaktat honom?
Undrar var Anton Lindholm hamnar, han är eftertraktad av många SHL klubbar. Tror ni Brynäs har kontaktat honom?
Sv: A proposito de nada
Lemp:
Nordström kanske funderar i tankebanor som... "kul att spela i ett lag som kan vinna nåt "
Var har man hört det? Låter bekant på nåt sätt!
Nordström kanske funderar i tankebanor som... "kul att spela i ett lag som kan vinna nåt "
Var har man hört det? Låter bekant på nåt sätt!
+ 1