Inlägg: 2336816
Sv: A proposito de nada
Peja: Personligen är jag för ett stängd liga (med möjlighet att få en plats om man har sportsliga och ekonomiska förutsättningar) och verkligen helt emot direktnedflyttning. I teorin kan ju Djurgården, HV och lag som Brynäs, Frölunda eller Leksand alla spela i allsvenskan nästnästa säsong. Är det bra för svensk hockey?
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lhc tycks fullsketna med pengar. Blir svårt att hitta räddningsplankor nästa år.
+ 2