Inlägg: 2337532
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
För första gången på många år har Brynäs ett väldigt intressant J20-lag.
Största talangen är nog Lindstein, som har potential för NHL. Men bakom honom finns en del del riktigt intressanta med:
Linus Hemström
Arvid Sundin
Widen Shaade
Felix Jansson
Jonathan Karlsson
Linus Lindblom
Noel Nordh
Anton Ohlsson
Linus Molin
Joel Holmi
Alieu Moldal Bah
Albin Udd
Många av de här spelarna ska upp i J20 efter att ha varit lysande i J18. Jag tror ett par av de här spelarna kan slå igenom i år.
Felix Jansson och Linus Molin ser lite extra intressanta ut med.
Vilka tror ni vi kan få se i a-laget till nästa år?
Största talangen är nog Lindstein, som har potential för NHL. Men bakom honom finns en del del riktigt intressanta med:
Linus Hemström
Arvid Sundin
Widen Shaade
Felix Jansson
Jonathan Karlsson
Linus Lindblom
Noel Nordh
Anton Ohlsson
Linus Molin
Joel Holmi
Alieu Moldal Bah
Albin Udd
Många av de här spelarna ska upp i J20 efter att ha varit lysande i J18. Jag tror ett par av de här spelarna kan slå igenom i år.
Felix Jansson och Linus Molin ser lite extra intressanta ut med.
Vilka tror ni vi kan få se i a-laget till nästa år?
+ 11
Mot den bakgrunden tycker jag det är tämligen obegripligt att istiderna är så pass utsmetade. Det finns mycket jag gillar med Manner men här förstår jag verkligen inte hur han tänker. Eller, förklaringen kanske helt enkelt ligger i att han har svårt att peta spelare. Men det är något han måste jobba på om Brynäs ska börja störa Luleå, Rögle, Skellefteå m.fl. Det är liksom inte på tal om att Robert Ohlsson skulle hålla Pudas under 20 minuters istid en enda match.