Inlägg: 2339716
Sv: A proposito de nada
Jugge: Varför nöja oss med en GM, anställ två vet jag. Vi kan förmodligen behöva några till sportchefer också...
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Ständig: Jag blir bara så jäkla frågande varje gång GM-frågan kommer upp som händer ibland. Vi har Svedman och sen är det Alcen/Grahm, det räcker!
Kollar man Frölunda exempelvis som vi, med handen på hjärtat, måste erkänna är en större klubb än vårt kära Brynäs så är Christian Lechtaler Klubbdirektör/GM.. Som sagt, det räcker definitivt med vad vi har på kansliet. Lägg pengarna på truppen..
Kollar man Frölunda exempelvis som vi, med handen på hjärtat, måste erkänna är en större klubb än vårt kära Brynäs så är Christian Lechtaler Klubbdirektör/GM.. Som sagt, det räcker definitivt med vad vi har på kansliet. Lägg pengarna på truppen..
+ 3