Inlägg: 2340156
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Jag är livrädd för att Brynäs ska falla i samma fälla som Leksand gjort under alla jojo-år..gamla ex-leksingar på tränar och ledarposter, har aldrig varit bra. Så fort dom tagit in folk utifrån har det gått mycket bättre.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: jag gissar att det har mycket med Lindbäck som har Honken som tränare på sommaren tillsammans med Markan och Jonas Johansson.
Sedan kan beror det väl på hur det funkar mellan Manner och Henning och om Henning har hemlängtan osv och det är ett gemensamt beslut. Men Henning har gjort det bra med VV.
Sedan kan beror det väl på hur det funkar mellan Manner och Henning och om Henning har hemlängtan osv och det är ett gemensamt beslut. Men Henning har gjort det bra med VV.
+ 2
Är kompisföreningen tillbaka, eller vad är det som sker?
Hoppas innerligt att det är Henning själv som vill lämna!