Inlägg: 2343987
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mk: du menar finalerna 87, sant. Tyvärr förlorade bästa laget då….
Lemieux avgjorde på pass från Gretzky, 2 otroliga spelare
Lemieux avgjorde på pass från Gretzky, 2 otroliga spelare
+ 1
Sv: A proposito de nada
mk: Ja finalerna -87 är nu godis, även om man redan på den tiden med rätta hade anledning att klaga på de kanadensiska domarna
Sv: A proposito de nada
mk: -87 var det nog. Mario och Gretzky i samma kedja (med ? - om de nu behövde någon tredje länk). Mario överlägsen i turneringens målliga och Gretzky överlägsen i assistligan. Mario gjorde väl avgörande mål i de flesta av de viktigaste matcherna (samt ett hattrick). Alltid bäst när det gällde.
+ 2
Sv: A proposito de nada
mk: -87.... håller med galen matchserie... bara Modo - Brynäs -99 är i närheten 😉 och möjligen några StanleyCup-serier.
+ 1
Herregud va bra hela femman var.
Inte bara KLM, hur gammal va Larionov? 19?
Som dom spela röven av Canada..
Så som kedja över tid va dom bäst.
Annars så är finalerna -86? den bästa hockeyn som spelats.