Inlägg: 2345730
Sv: A proposito de nada
Mrassarson: Du har rätt, samtidigt glömmer man bort att Wännström gjorde 33 mål i Ässät. Men han blir joker som lika gärna kan floppa. Det behövs en utpräglad målskytt i topp sex. Vilket gör att Scott måste spela i tredjekedjan och att andrakedjan kompletteras med en spetsig sniper.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lemp: Saku vore en bra powerforward att få in, men Brynäs skulle behöva ett par poänggörare också, gärna högerskyttar.
Här är några av spelarna som borde finnas på marknaden. Vissa har KHL-kontrakt men det är ju svårt att se att de skulle bli kvar. Granlund och Jensen är dock leftare.
En annan måltjuv som levererat i Liiga men inte i KHL är Jere Karjalainen, han påminner väl lite om Wännström på det sättet.
Här är några av spelarna som borde finnas på marknaden. Vissa har KHL-kontrakt men det är ju svårt att se att de skulle bli kvar. Granlund och Jensen är dock leftare.
En annan måltjuv som levererat i Liiga men inte i KHL är Jere Karjalainen, han påminner väl lite om Wännström på det sättet.
Länkar:
Teemu Pulkkinen - Elite ProspectsNiko Ojamäki - Elite ProspectsMarkus Granlund - Elite ProspectsNicklas Jensen - Elite ProspectsMalte Strömwall - Elite Prospects
Teemu Pulkkinen - Elite ProspectsNiko Ojamäki - Elite ProspectsMarkus Granlund - Elite ProspectsNicklas Jensen - Elite ProspectsMalte Strömwall - Elite Prospects
+ 6