Inlägg: 2345731
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Med 11 forwards på kontrakt är det väl självklart att några till ska in. Tas dom platserna av Molin, Sallinen och/eller Pettersson har vi i stort samma forwardssida som sist. Vägrar tro att pengarna redan är slut.
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Kan ju vara att man gör som Växjö gjort flera år, att man börjar med det laget som Pettisbif skrev här nedan (+/- nån spelare kanske) och sen att man letar efter ett par offensiva krafter som plockas in lite senare under säsongen.
+ 2
Däremot den forwardsuppsättningen är nog inte ens topp 8. Ska vi vara med och verkligen hota i en kvartsfinal så bör vi få in minst 1-2 spjutspetsar till!
Men som helhet, oj vad man ser fram emot september!