Inlägg: 2346314
Sv: A proposito de nada
Charles: Eller så är det bara en låt han gillar, behöver ju inte vara krångligare ;)
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
bifsydväst: tror inte heller det är något annat än det, men det har ju varit så tyst denna vecka hittills så kul att få något kring laget att tänka på igen
även hockeysverige skriver att han stannar nu
även hockeysverige skriver att han stannar nu
+ 6