Inlägg: 2347151
Sv: A proposito de nada
Peja: Luleå hade väl oxå Wallstedt på rookiekontrakt? Så lönebördan var något helt annat än det blir för Brynäs med Lindbäck och VV.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lemp: Ja, och de hade väl egentligen inte tänkt värva hem Lassie, det var snarare en möjlighet som oväntat dök upp och då tog man den. Så grundidén var knappast att ha två så bra målvakter.