Inlägg: 2347202
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: "Kravet från styrelsen kan tom vara att han fått en maxgräns på resp. position i laget för att ingen ska kunna bli överbetald på bekostnad av annan position. Går en lönepost över budget så krävs kanske styrelsens godkännande oavsett om alcen hållt sig under budgeterad löne-nivå på alla andra poster."
Det kan jag tycka är ett bra sätt.
Innebär kanske att man inte kan vara med på alla spelare.
Men kan det innebära ett mer jämt lag, på alla plan. Så är det att föredra.
Lex Rödin och Berra.
Är dom värda 250" i 5 respektive 3 år?
Nja kan jag tycka.
Det kan jag tycka är ett bra sätt.
Innebär kanske att man inte kan vara med på alla spelare.
Men kan det innebära ett mer jämt lag, på alla plan. Så är det att föredra.
Lex Rödin och Berra.
Är dom värda 250" i 5 respektive 3 år?
Nja kan jag tycka.
+ 1
Kan vara så, men inte alls självklart med modernt ledarskap. Fast det vet vi ju inte..
..arbetet kan ha börjat med att Alcen tittat över vad han vill/behöver ha in i laget till 22/23, och vad det kan kosta, sen har budgeten lagts utifrån det - kanske utan omtag eller prutning!
Kravet från styrelsen kan tom vara att han fått en maxgräns på resp. position i laget för att ingen ska kunna bli överbetald på bekostnad av annan position. Går en lönepost över budget så krävs kanske styrelsens godkännande oavsett om alcen hållt sig under budgeterad löne-nivå på alla andra poster.
Lite omordernt att tro att ledning inte vill ha råkoll på allt som sker, ffa det som sticker ut!