Inlägg: 2348138
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svensson_62:
Tråkigt att Björk fick så mycket oförtjänt skit av supportrar under hans tid i BIF.
Utvecklas han vidare där något år men kommer tillbaka till shl blir det knappast BIF han sneglar på.
Tråkigt att Björk fick så mycket oförtjänt skit av supportrar under hans tid i BIF.
Utvecklas han vidare där något år men kommer tillbaka till shl blir det knappast BIF han sneglar på.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Jag är dåligt insatt faktiskt. Vet inte vad reglerna säger för en spelare i hans ålder. 2 år av de senaste 4 åren har vi ju rätt till kompensation antar jag...