Inlägg: 2348161
Sv: A proposito de nada
Läste att Peter Andersson är nära nytt jobb i Alpligan, vore ju bra om vi blir av med hans lönepost…. eller är den redan betald?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Dallemas: Till ×××BIF××× och ROCKS.
Det skulle inte funka med att ha flera trådar.
Tråddiciplinen är OBEFINTLIG tyvärr.
Räcker och kolla på den senaste startade tråden.
Det hamnar inlägg i fel tråd direkt.
Tyvärr, skulle oxå önska att det fanns fler trådar.
Men man kan leta sig harmynt efter något gammalt inlägg.
Därför finns det inte flera trådar.
Däremot saknar jag lampan till höger som visade nya inlägg
Det skulle inte funka med att ha flera trådar.
Tråddiciplinen är OBEFINTLIG tyvärr.
Räcker och kolla på den senaste startade tråden.
Det hamnar inlägg i fel tråd direkt.
Tyvärr, skulle oxå önska att det fanns fler trådar.
Men man kan leta sig harmynt efter något gammalt inlägg.
Därför finns det inte flera trådar.
Däremot saknar jag lampan till höger som visade nya inlägg
+ 3