Inlägg: 2348848
Sv: A proposito de nada
{8399}: Tittar man på vad Brynäs brukar twittra om, handlar det alltid om nåt som är aktuellt. Ett jubileum, webshopen, ny spelare, organisationsförändring, lunchmenyn osv. Jag hittar inget som bara är utkastat på måfå. Obegripligt om tweeten inte betyder nåt.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Vad tycker ni om Brynäs senaste initiativ på sociala medier?
MÅLARKIVET - Tillbakablicken
:-D
MÅLARKIVET - Tillbakablicken
:-D