Inlägg: 2348849
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Oavsett denna tweet. Hur länge innan presentation är det lagom att hinta med en tweet ex?
Tidigare samma dag? Dagen innan ?
Där nånstans tycker väl jag gränsen går
Tidigare samma dag? Dagen innan ?
Där nånstans tycker väl jag gränsen går
+ 2
Sv: A proposito de nada
Davey85: Ja det är klart att även vi supportrar har ett ansvar i det hela, håller med dig.
Men men, nog om detta. Jag väljer iallafall att tro att han är klar, ser inget annat logiskt utfall!
Vi får hålla tummarna Brynäsare och trevlig fredag på er!
Men men, nog om detta. Jag väljer iallafall att tro att han är klar, ser inget annat logiskt utfall!
Vi får hålla tummarna Brynäsare och trevlig fredag på er!
+ 2
Men ja, denna grejen var lite klantig.