Inlägg: 2348879
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Håller inte med, däremot kan jag hålla med om att om nu inte Larsson är på G att bli klar, så är det klumpigt att börja med ett klipp med just Larsson. Så absolut, men jag håller ändå fast vid att det alltid är vi individer som ansvarar för vår reaktion, dvs, vår tolkning.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Ser att Björklöven är och hugger på Sallinen. Har noll koll på honom. Vad hade han för roll hos er?
Men komigen!
Klippet är totalt intetsägande om det är utan något underliggande.
Självklart ligger det ett ansvar hos postaren. Det är personens JOBB! Någon typ av känsla och förståelse måste personen besitta över hur supportrar kan tolka inlägg, annars är det fel man/kvinna för jobbet, enkelt.