Inlägg: 2348887
Sv: A proposito de nada
KB: Hjälpgumma, spelade i allt från förstakedjan till fjärdekedjan, boxplay, glimtar till offensivt ibland. Center i första hand, klasser bättre än Mannberg.
+ 7
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}: ang Sallinen, du har rätt, värvades som spets ((väl?) och sjönk lite över tid i hierarkin…
Men stabil, ”gick till jobbet varje dag”, en hockeyns Magnus Erlingmark, kan spela lite var stans.
Förmodligen en toppspelare i HA.
Kollade Colorado i natt/morse, kul för Burakovsky men framför allt Landeskog, en jävla krigare i mina ögon.
Men stabil, ”gick till jobbet varje dag”, en hockeyns Magnus Erlingmark, kan spela lite var stans.
Förmodligen en toppspelare i HA.
Kollade Colorado i natt/morse, kul för Burakovsky men framför allt Landeskog, en jävla krigare i mina ögon.
+ 2
Sv: A proposito de nada
{8399}: ang Sallinen, du har rätt, värvades som spets ((väl?) och sjönk lite över tid i hierarkin…
Men stabil, ”gick till jobbet varje dag”, en hockeyns Magnus Erlingmark, kan spela lite var stans.
Förmodligen en toppspelare i HA.
Kollade Colorado i natt/morse, kul för Burakovsky men framför allt Landeskog, en jävla krigare i mina ögon.
Men stabil, ”gick till jobbet varje dag”, en hockeyns Magnus Erlingmark, kan spela lite var stans.
Förmodligen en toppspelare i HA.
Kollade Colorado i natt/morse, kul för Burakovsky men framför allt Landeskog, en jävla krigare i mina ögon.
+ 1