Inlägg: 2348894
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Nättinen till HV71, högerfattad och hyfsad målskytt. Högg vi också där?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Luddf: Målvakterna ser riktigt bra ut! Backarna känns bättre än förra säsongen! På forwardssidan har Björninen tillkommit i övrigt Noll!
Jag kan väl tycka att förstärkningarna offensivt ligger lite under genomsnittet i SHL. Behövs mer, betydligt mer
Jag kan väl tycka att förstärkningarna offensivt ligger lite under genomsnittet i SHL. Behövs mer, betydligt mer
+ 1