Inlägg: 2349099
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: När nästa säsong är över så kan vi ha bäst åsikter om Brynäs har prioriterat rätt, inte innan, men nog kan vi ha bättre åsikter när truppen är spikad helt klart, men ett lag på papper och ett lag i verkligheten är helt olika saker. En flopp i annat lag kan bli en toppspelare i en annan omgivning, men lite tur också.
Jag tror man har råd med 2 offensiva spetsspelare. Lindbäcks kontrakt kostar nog inte så mycket denna säsong. Jag tror det kommer komma ett riktigt fett namn ganska snart.
Jag tror man har råd med 2 offensiva spetsspelare. Lindbäcks kontrakt kostar nog inte så mycket denna säsong. Jag tror det kommer komma ett riktigt fett namn ganska snart.
+ 1
Klart är i varje fall att 2 offensiva spetsspelare måste in nu. Om man inte har råd med det tycker jag att man har lagt för mycket krut på målvaktssidan, men det återstår ju att se hur det blir.