Inlägg: 2351074
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: En liten fundering så här bara ang att Bäckis "öppnar" för att komma hem.
OM han nubskulle komma tbx, och han kyckas få med sig Ovie.
Ska Brynäs neka då pga koppling till Putin?
Jag vet. Det är superhypotetiskt men, tänk om..
Det skulle vara ett delikat problem.
Jag säger bara att #8 är din.
Tänk #19 och #8 i PP👍
OM han nubskulle komma tbx, och han kyckas få med sig Ovie.
Ska Brynäs neka då pga koppling till Putin?
Jag vet. Det är superhypotetiskt men, tänk om..
Det skulle vara ett delikat problem.
Jag säger bara att #8 är din.
Tänk #19 och #8 i PP👍
+ 1
Om han kan hålla okej klass defensivt och tillföra spets i powerplay så kommer laget att bli klart bättre. PP avgör trots allt många jämna matcher.