Inlägg: 2351174
Sv: A proposito de nada
Charles: Skatteproblem? I Värmland? Där fixar man nog åtminstone spriten utan statens inblandning… 😉
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Frölunda förlorar sitt backnyförvärv till NHL. Ett dygn kvar tills deadline, någon som är nervös över att förlora Björninen, Friman, Sklenicka innan dom ens spelat en match? Av spelarna som va med förra säsongen är det väl bara Veini som är tillräckligt bra för att få kontrakt?
+ 4