Inlägg: 2351205
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: en undran till nån som kan ekonomi, läser på Brynäs hemsida att vi har 39 miljoner i inget kapital. Är inte det väldigt mkt…
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Hank81: "en undran till nån som kan ekonomi, läser på Brynäs hemsida att vi har 39 miljoner i inget kapital. Är inte det väldigt mkt…"
39 miljoner i inget kapital tycker jag är just ingenting 😂
39 miljoner i inget kapital tycker jag är just ingenting 😂
+ 3
Sv: A proposito de nada
Hank81: det är bundet kapital då man äger arenan. Man gjorde en ny värdering av arenan förra säsongen för att klara elitlicensen (krav på eget kapital).
Man har inte 39M på kontot.
Man har inte 39M på kontot.