Inlägg: 2351526
Sv: A proposito de nada
JawKee: Bara nyfiken utan bias - ingick SDHL också? (själv har jag bara sett 3 SDHL matcher någonsin)
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Fan va fint det var att spela golf idag.
Massa legender där, Janne Larsson, bägge Molins, typ hela nuvarande trupp, Ironhook, bägge Bokqvistarna, Lucas, Markan. Riktig stämning hade dom alla på restaurangen.
Massa legender där, Janne Larsson, bägge Molins, typ hela nuvarande trupp, Ironhook, bägge Bokqvistarna, Lucas, Markan. Riktig stämning hade dom alla på restaurangen.
+ 26