Inlägg: 2352585
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Pettisbif:
Ja det skall bli spännande och se vart han hamnar men det finns nog mer och ge där tror jag, tror inte han är slut öht även om han är till åren kommen. Dessutom hade han sänkt sina lönekrav rejält men fått nobben ändå så man undrar ju vad han hade tjänat om han skrivit på för VF
Ja det skall bli spännande och se vart han hamnar men det finns nog mer och ge där tror jag, tror inte han är slut öht även om han är till åren kommen. Dessutom hade han sänkt sina lönekrav rejält men fått nobben ändå så man undrar ju vad han hade tjänat om han skrivit på för VF
+ 1
Loui är tyvärr pasé... duger han inte i Frölunda duger han inte hos oss.
Kanske blir Malmö/Oskarshamn för honom skulle jag tippa. Kanske rent av LHC. Som ofta brukar värva konstigt.