Inlägg: 2352837
Sv: A proposito de nada
Alfred : Emil är en bra grabb. Hoppas hälsan är ok och jag tror att MoDo vill ha ett samarbete igen, även om Mamma Mia-gästerna buade då farsan hans dök upp på besök 😋
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{9682}: Det känns som att Ove utvecklar ständigt återkommande utslag och eksem på alla Modoiter😀
+ 2
Sv: A proposito de nada
Molin är klar för KooKoo nu. Deras presentation är något utöver det vanliga.
+ 30