Inlägg: 2354264
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Det är väl så enkelt som att de namn som Pettisbif hade fick ny chans i NHL. Det var ju inget klart, utan det var om allt går i lås.
Läser man på tex AB silly med Bjurman så kan ju va fan som helst hända.
Så ingen skugga på Pettisbif.
Va fan. Jag räknade ju in Oskar🤪🤪
Edit. Ser nu att Pettisbif skrev det jag tänkte..
Läser man på tex AB silly med Bjurman så kan ju va fan som helst hända.
Så ingen skugga på Pettisbif.
Va fan. Jag räknade ju in Oskar🤪🤪
Edit. Ser nu att Pettisbif skrev det jag tänkte..
+ 3
Sv: A proposito de nada
Spelaren har signat nytt NHL avtal.. Synd för där hade Brynäs kunnat göra ett klipp.
Loui har jag sagt är slut som spelare i tidigare inlägg här i boken. Och jag diggar inte hans spelstil alls.
Loui har jag sagt är slut som spelare i tidigare inlägg här i boken. Och jag diggar inte hans spelstil alls.
+ 1
Luktar tyvärr Loui Eriksson i nuläget baserat på de ledtrådar du angivit tillsammans med de spelare som signat!